Virtuální asistent
Zajistí administrativu, zpracování dat, komunikaci, rešerše, vyhledání kontaktů, evidenci, správu administrativních systémů, jednání s úřady, obchodní korespondenci i protokolární přípravu meetingů a konferencí.
Administrativa
Zpracování podkladů. Přepis dat. Rešerše. Dohledání kontaktů. Vedení tabulek. ERP a další administrativní podpora vašeho podnikání.
Organizace
Profesionální organizace schůzek, meetingů, konferencí nebo prezentací. Protokolární zajištění celé akce.
HR a personalistika
Pomoc s vyhledáním zaměstnanců. Vedení pohovorů. Péče o stávající zaměstnance. Pracovně-právní administrativa.
Komunikace
Obchodní korespondence. Jednání s úřady. Vyřízení telefonátů nebo e-mailů. Zajištění překladů.
Firemní web
Texty pro vaše firemní webové stránky, správa e-shopů, firemního blogu nebo webu. Tvorba obsahu a firemních aktualit.